מהו מיתוג?

כיום בשוק התחרותי והטכנולוגי ובעיקר בעולם המדיה והמחשבים, אנו נחשפים באופן יומיומי וכמעט ללא הפסקה למסרים שיווקים ופרסומיים מאין ספור חברות המנסות לכבוש את תשומת הלב שלנו.

הבעיה היא שאנו נחשפים לכל כך הרבה מסרים שלפעמים , הכל נראה אותו הדבר.

מיתוג נכון הוא מיתוג שחולש על כל תחומי העסק ומקיף אותה. דמיינו לעצמכם בית מלון מפואר שהחומה שמקיפה אותו עלובה. הלקוח הפוטנציאלי שיחלוף ליד בית המלון, לא יוכל לשער שמאחורי החומה העלובה, שוכן בית מלון מפואר.

חומת בית המלון היא דוגמא לחוליה חלשה במיתוג העסק.

לכן כאשר אנו חושבים על מיתוג, אנו צריכים לבדוק את כל האפשרויות שהלקוח הפוטנציאלי יכול להחשף אליהן בעסק שלנו ולא ליצור חוליות חלשות.

וכאן בעצם יש צורך בעבודת מחקר מעמיקה.

חובה לבחון את השוק, את המתחרים, את שיטות השיווק השונות הנוגעות לתחום, את הדברים החמים ולא פחות חשוב את הדברים שכבר לא עובדים יותר.

יש צורך ליצור עקביות וזרימה המובילה ליעד שאנו בוחרים להביא את הלקוח אליו.

במילים פשוטות העסק צריך לשדר שפה אחת ברורה ללקוחותיו בכל מפגש של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק.

יצירת מיתוג נכון משדרת רצינות,מקצועיות ומעניקה ללקוח הפוטנציאלי ביטחון.

כאשר העסק ממותג באופן נכון וללא חוליות חלשות, הפרסום יעבוד טוב יותר, החשיפה תהיה רחבה הרבה יותר וכמתחייב העסק יצליח יותר.

בסרטון הבא מוצג מעגל מיתוגי מלא עבור לקוח החולש על כל המדיות ליצירת חשיפה ומיתוג בקו אחיד ומקצועי.






נבנה ע"י:  SoftQual